آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها1,032
تعداد مقالات9,134
تعداد مشاهده مقاله10,458,950
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,635,884

1.

ارائه الگوی برنامه درسی مبتنی بر عمق دانش جهت افزایش سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان

صفحه 1-24
میثم کرمی؛ زهره کرمی

2.

شناسایی عناصر مطلوب آموزش‌های سازمانی مهندسان صنعت آب و برق برمبنای رویکرد حرفه‌گرایی

صفحه 25-50
محمد رضا نیلی؛ زینب شرف؛ محمد جواد لیاقت دار

3.

بررسی امکان تحقق مدارای معرفت شناختی با اتکا به هرمنوتیک فلسفی گادامر و دلالت‌های تربیتی آن

صفحه 51-74
سیده زهره جوادی؛ خسرو باقری نوع پرست؛ نرگس سجادیه؛ مهین چناری

4.

آموزش، شکوفایی و تربیت: نسبت و چگونگی کاربست این مفاهیم در عمل تربیتی

صفحه 75-102
مجتبی پورکریمی هاوشکی؛ معصومه رمضانی فینی

5.

پیشنهاد الگویی برای ارتقاء مهارت‌های زندگی دانشجویان: بر اساس یک پژوهش آمیخته

صفحه 103-122
سمانه بحری شعبانی پور؛ نرگس حسن مرادی؛ رشید ذولفقاری زعفرانی

6.

به سوی تدریس تأملی: فراترکیب تأمل در فرایندهای یاددهی-یادگیری

صفحه 123-146
نازنین قاسمی؛ مرضیه دهقانی

7.

تأثیر تدریس پژوهی بر غنی سازی شغلی معلمان

صفحه 147-166
امیر سبزی پور

8.

بررسی تأثیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و وفاداری به برند با تحلیل نقش میانجی اعتماد به برند در آموزش عالی

صفحه 167-190
محمد آیتی مهر؛ فردین بیگی؛ سید محمد مهدی آل طاها

9.

نگاه تطبیقی به موقعیت مداری در تعلیم و تربیت از منظر جان دیویی و مبانی نظری سند تحول بنیادین

صفحه 191-208
طاهره رجبی؛ محسن فرمهینی فراهانی؛ مهدی سبحانی نژاد

10.

واکاوی پدیده تقاضای تدریس خصوصی (مطالعه موردی: دوره متوسطه شهر یزد)

صفحه 209-240
ریحانه زارع فخر؛ احمد زندوانیان؛ محسن شاکری؛ حسین حسنی

11.

انگاره‌یابی در نظام تعلیم و تربیت دانشگاهی؛ تطبیقی فرهنگ‌محور با آیاتی از قرآن کریم

صفحه 241-258
فاطمه اردو؛ الهه عرب زاده

12.

شناسایی شایستگی‌های معلم تأثیرگذار در دوره ابتدایی

صفحه 259-284
مهدی سعیدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب