آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها1,032
تعداد مقالات9,137
تعداد مشاهده مقاله10,469,934
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,641,772
آیتی مهر, محمد, بیگی, فردین, آل طاها, سید محمد مهدی. (1403). بررسی تأثیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و وفاداری به برند با تحلیل نقش میانجی اعتماد به برند در آموزش عالی. سامانه نشریات, 31(1), 167-190. doi: 10.22055/edus.2024.45677.3547
محمد آیتی مهر; فردین بیگی; سید محمد مهدی آل طاها. "بررسی تأثیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و وفاداری به برند با تحلیل نقش میانجی اعتماد به برند در آموزش عالی". سامانه نشریات, 31, 1, 1403, 167-190. doi: 10.22055/edus.2024.45677.3547
آیتی مهر, محمد, بیگی, فردین, آل طاها, سید محمد مهدی. (1403). 'بررسی تأثیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و وفاداری به برند با تحلیل نقش میانجی اعتماد به برند در آموزش عالی', سامانه نشریات, 31(1), pp. 167-190. doi: 10.22055/edus.2024.45677.3547
آیتی مهر, محمد, بیگی, فردین, آل طاها, سید محمد مهدی. بررسی تأثیر مسئولیت‌های اجتماعی شرکت بر ارزش ویژه برند و وفاداری به برند با تحلیل نقش میانجی اعتماد به برند در آموزش عالی. سامانه نشریات, 1403; 31(1): 167-190. doi: 10.22055/edus.2024.45677.3547


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب