آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها1,029
تعداد مقالات9,102
تعداد مشاهده مقاله10,301,473
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,537,948
Roohani, Ali, Forootanfar, Farzaneh, Hashemian, Mahmood. (1396). Effect of Input vs. Collaborative Output Tasks on Iranian Intermediate EFL Learners’ Grammatical Accuracy and Willingness to Communicate. سامانه نشریات, 8(2), 71-92. doi: 10.22055/rals.2017.13092
Ali Roohani; Farzaneh Forootanfar; Mahmood Hashemian. "Effect of Input vs. Collaborative Output Tasks on Iranian Intermediate EFL Learners’ Grammatical Accuracy and Willingness to Communicate". سامانه نشریات, 8, 2, 1396, 71-92. doi: 10.22055/rals.2017.13092
Roohani, Ali, Forootanfar, Farzaneh, Hashemian, Mahmood. (1396). 'Effect of Input vs. Collaborative Output Tasks on Iranian Intermediate EFL Learners’ Grammatical Accuracy and Willingness to Communicate', سامانه نشریات, 8(2), pp. 71-92. doi: 10.22055/rals.2017.13092
Roohani, Ali, Forootanfar, Farzaneh, Hashemian, Mahmood. Effect of Input vs. Collaborative Output Tasks on Iranian Intermediate EFL Learners’ Grammatical Accuracy and Willingness to Communicate. سامانه نشریات, 1396; 8(2): 71-92. doi: 10.22055/rals.2017.13092


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب