آمار

تعداد نشریات31
تعداد شماره‌ها1,032
تعداد مقالات9,130
تعداد مشاهده مقاله10,449,094
تعداد دریافت فایل اصل مقاله8,629,731
شفیعی, ناهید, بهروزی, ناصر, شهنی ییلاق, منیجه, ابوالقاسمی, محمود. (1397). رابطه علی ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و تفکر سیستمی با گرایش به یادگیری مادام‌العمر از طریق میانجی‌گری انگیزش درونی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز. سامانه نشریات, 25(2), 109-130. doi: 10.22055/edu.2019.23512.2328
ناهید شفیعی; ناصر بهروزی; منیجه شهنی ییلاق; محمود ابوالقاسمی. "رابطه علی ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و تفکر سیستمی با گرایش به یادگیری مادام‌العمر از طریق میانجی‌گری انگیزش درونی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز". سامانه نشریات, 25, 2, 1397, 109-130. doi: 10.22055/edu.2019.23512.2328
شفیعی, ناهید, بهروزی, ناصر, شهنی ییلاق, منیجه, ابوالقاسمی, محمود. (1397). 'رابطه علی ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و تفکر سیستمی با گرایش به یادگیری مادام‌العمر از طریق میانجی‌گری انگیزش درونی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز', سامانه نشریات, 25(2), pp. 109-130. doi: 10.22055/edu.2019.23512.2328
شفیعی, ناهید, بهروزی, ناصر, شهنی ییلاق, منیجه, ابوالقاسمی, محمود. رابطه علی ادراک از محیط یادگیری سازنده‌گرا و تفکر سیستمی با گرایش به یادگیری مادام‌العمر از طریق میانجی‌گری انگیزش درونی دانشجویان کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز. سامانه نشریات, 1397; 25(2): 109-130. doi: 10.22055/edu.2019.23512.2328


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب