آمار

تعداد نشریات29
تعداد شماره‌ها561
تعداد مقالات4,318
تعداد مشاهده مقاله3,691,656
تعداد دریافت فایل اصل مقاله3,028,281
دوره و شماره: دوره 25، شماره 25، پاییز 1397، صفحه 201-224  XML

1

بررسی میزان آمادگی الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی شیراز

صفحه 1-24
زهرا نعمت الهی؛ فریده عصاره
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22055/slis.2019.22871.1370

2

بررسی میزان آمادگی الکترونیکی کتابخانه‌های دانشگاهی شهر اهواز از دیدگاه مدیران و کتابداران این کتابخانه‌ها

صفحه 25-50
شبنم شاهینی؛ غلامرضا حیدری؛ عبدالحسین فرج پهلو
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22055/slis.2019.12075

3

جنگ نرم و راهبردهای مقابله با آن از دیدگاه صاحبنظران علم اطلاعات و دانش شناسی : پژوهشی از منظر ژئوپلیتیک اطلاعات

صفحه 51-64
صدیقه محمداسماعیل؛ محبوبه قربانی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22055/slis.2019.11336.1018

4

بررسی نیازهای اطلاعاتی نوجوانان کتابخانه های عمومی‌شهر اصفهان

صفحه 65-86
محبوبه شکوهیان؛ عاصفه عاصمی؛ احمد شعبانی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22055/slis.2019.14426.1112

5

درآمدی بر نسب شناسی دانشگاهی

صفحه 87-102
امیر رضا اصنافی؛ سلما کشاورزیان
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22055/slis.2019.17141.1190

6

بررسی رابطۀ بین ارتباط سازمانی و تسهیم دانش با نقش میانجی اعتماد سازمانی در میان دبیران مدارس

صفحه 103-128
عزت اله قدم پور؛ مریم زندکریمی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22055/slis.2019.21812.1335

7

واکاوی و مروری بر پژوهش های حوزه بازی در کتابخانه ها

صفحه 129-162
زهرا بتولی؛ فاطمه فهیم نیا
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22055/slis.2019.19437.1278

8

فرایند، فرهنگ، افراد: سه مؤلفه مؤثر بر کارآفرینی سازمانی متخصصان علم اطلاعات و دانش شناسی دانشگاه شیراز

صفحه 163-178
هانیه زارع؛ سعیده ابراهیمی؛ عبدالرسول جوکار
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22055/slis.2019.19465.1281

9

بررسی رابطه بین سرمایۀ روان شناختی و تعهدسازمانی در کتابداران دانشگاه های دولتی شهر اصفهان

صفحه 179-200
پریسا کامرانیان مارنانی؛ مظفر چشمه سهرابی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22055/slis.2019.17113.1189

10

چارچوب پذیرش فناوری های اطلاعاتی و ارتباطی در کتابخانه های دانشگاهی ایران: رویکرد دلفی

صفحه 201-224
محبوبه فرزین یزدی؛ رویا برادر؛ امیر غائبی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22055/slis.2019.27671.1543

11

مطالعه‏ی روند ارتقای شاخص‏های یادگیری خودراهبر با بهره‏مندی از تکنیک نقشه‏های مفهومی و یادگیری مشارکتی در حوزه علم اطلاعات و دانش‏شناسی (مورد پژوهش: دانشگاه‏ تهران)

صفحه 225-252
امیرحسام رادفر؛ مریم ناخدا
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22055/slis.2019.17481.1205

12

مطالعه تطبیقی سرفصل دروس مقطع کارشناسی ارشد کتابداری و اطلاع‌رسانی پزشکی با سایر رشته‌ها و گرایش‌های مشابه موجود در ایران

صفحه 253-276
فیروزه زارع فراشبندی؛ عذرا دائی
شناسه دیجیتال (DOI): 10.22055/slis.2017.17284.1199


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.